dimarts, 21 de gener del 2014

BIBLIOBURRO











CLICA L'ENLLAÇ PER MIRAR EL VÍDEO

23 comentaris:

  1. Carme el video del biblioburro no va.

    ResponElimina
  2. El video del biblioburro m'ha agradat molt he vist que eren colombians com l'Angeline de 3rC.
    Està molt bé que hi hagi perdonés que es precupin perqué els llibres puguin arriba a tots els nens i nenes.

    ResponElimina
  3. Marc 3rA:M´ha agradat molt el video del biblioburro perque aquest senyor es molt amable perque porta llibres als nens que no poden tenir-los.

    PD:jo no sabia tot aixo.

    ResponElimina
  4. Aquest video em sembla molt bonic perque el senyor es molt amable i porta llibres als nens de els poblets pobres de Colombia. Aquests nens no tenen llibres.
    Lucas 3rA

    ResponElimina
  5. Eva 3rA... M' ha agradat molt el video de biblioburro perque el Lluis d'ona contes als pares i els nens que son pobres

    ResponElimina
  6. Aquet video és molt interesant perqué el Lluis i els dos burros van a veure els nens i nenes pobres d'alguns pobles de Colombia, i ell llegeix i juga amb ells.
    Saúl 3rA.

    ResponElimina
  7. Soc la Carla de 3A i m'agradat molt la idea del bíblioburro perque ajuda els nens dels pobles que no tenen acces a les biblioteques.

    ResponElimina
  8. M'agradat molt aquest video perque els nens de Colombia estaven molt contents perque ja tenien llibres per veure'ls i llegir.
    Izan Fontecha 3rA

    ResponElimina
  9. Laia 3rA.
    M´ ha encantat el vídeo del biblioburro perque en Lluis tracta molt bé als nens i esl ajuda.En Lluis va fer molt bé de portar la biblioteca alli als nens de Colombia, i jo he vist al vídeo que als nens els hi agrada molt que en Lluis estigui amb ells.

    ResponElimina
  10. Ana 3rD... Al video de biblioburro a sigut molt divertit i m'a agradat moltisim espero que els altres li agradi.

    ResponElimina
  11. Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris. Els mestres estem molt contents que us hagi agradat!

    ResponElimina
  12. Nicole 3rC . . . El video de Biblioburro m´agradat moltisim per que en Lluis anaba amb dos rucs Alfa i Beto, que portaban els llibres als nens i nenes de Colombia.

    ResponElimina
  13. M'ha agradat molt aquest video perque gracíes a aquest noi , molts tenen la sort de poder llegir llibres.

    ResponElimina
  14. Nadia 3C.
    M' ha agradat molt el Biblioburro, perque l'home anaba per on feia falta per fer arribar els llibres als nens.

    ResponElimina
  15. LUCÍA 3er C
    LI HE POSAT EL VIDEO DEL BIBLIOBURRO A LA MEVA MARE I DIU QUE LA FEINA DEL LUIS ÉS MOLT IMPORTANT PER APROPAR LA CULTURA ALS NENS DE LES ZONES RURALS DE COLOMBIA.
    A MI M'ENCANTA VEURE ELS TANT CONTENTS QUAN ARRIBA EL BIBLIOBURRO!!!

    ResponElimina
  16. DANIELA S. 3 ER C M,agradat molt el video , el que mes m.agradat a sigut quan a vingut el senyor i els han explicat contes als nens.Als meus pares els ha encantat

    ResponElimina
  17. M'a agradat molt perquè es molt generos.Emma 3rB

    ResponElimina
  18. Hi ha una frase que m'agradat: los niños del monte no van a venir a la biblioteca y nosotros les llevamos la biblioteca allá. Sergio 3B

    ResponElimina
  19. Alexia 3er C, es molt interessant veure com en Lluis , Alfa i Beto apropen els llibres els nens de dins dels poblats. Per apendre cultura. A la mare l'hi he ensenyat i també l'hi ha agradat.
    Adeu

    ResponElimina
  20. Gràcies pels vostres comentaris. Seguiu mirant el bloc!

    ResponElimina
  21. Gràcies pels vostres comentaris. Seguiu mirant el bloc!

    ResponElimina
  22. Gràcies pels vostres comentaris. Seguiu mirant el bloc!

    ResponElimina
  23. hola soc la Angelinne de terçer c.m'agrada molt el BIBLIOBURRO i tambe m'agrada veure com li porta els llibres els nens.I em fa molta gracia com els seus rucs que casualitatment es deien ALFA I BETO que es igual a el ALFABETO...

    ResponElimina